CRM + LOYALTY
Start een hechte binding met klanten en creëer loyale brand ambassadors.
Creëer complete klantprofielen met alle relevante data uit alle kanalen. Een compleet beeld van iedere individuele klant maakt het mogelijk om hen beter van dienst te zijn en persoonlijker te benaderen: in de winkel, online en in mailings. Blijf actief in contact met uw klanten en stimuleer koopgedrag, loyaliteit en retentie. Beloon uw top klanten en win weggelopen klanten terug.
Het CRM van SRS biedt u mogelijkheden om uw klanten te segmenteren op aankoopgedrag. Hierdoor wordt het mogelijk om uw mailing campagnes persoonlijker en gerichter in te zetten. Maak daarnaast gebruik van loyalty programma’s en de mogelijkheden voor vouchers en giftcards, welke uw klanten op ieder kanaal kunnen verzilveren. Kortom, kom dichter bij uw klanten dan ooit tevoren.
HOGERE KLANTLOYALITEIT
Loyale klanten besteden significant meer dan niet-loyale klanten. Ze besteden 30-40% meer per bezoek en kopen 15-90% meer artikelen
per keer.
HOGERE CONVERSIE OP MARKETING
Door contactmomenten met de klant meer toe te spitsen op de persoon, worden uw mailing campagnes relevanter en daardoor prettiger voor de klant
en winstgevender voor u.
HOGERE KLANT RETENTIE
Klant retentie is minstens zo belangrijk als werving van nieuwe klanten. Verleid klanten om eerder terug te komen door middel een kortingsvoucher of een uitnodiging voor de pre-sale.
HOGERE KLANTTEVREDENHEID
Een goede informatiebron over uw klanten leidt tot een beter advies en een betere verkoop-strategie.
SRS Specialist Retail Systems BV
Transistorstraat 46-3
1322 CG Almere
info@srs.nl