CRM + LOYALTY

Start een hechte binding met klanten en creëer loyale brand ambassadors.

Creëer complete klantprofielen met alle relevante data uit alle kanalen. Een compleet beeld van iedere individuele klant maakt het mogelijk om hen beter van dienst te zijn en persoonlijker te benaderen: in de winkel, online en in mailings. Blijf actief in contact met uw klanten en stimuleer koopgedrag, loyaliteit en retentie. Beloon uw top klanten en win weggelopen klanten terug.  

Het CRM van SRS biedt u mogelijkheden om uw klanten te segmenteren op aankoopgedrag. Hierdoor wordt het mogelijk om uw mailing campagnes persoonlijker en gerichter in te zetten.  Maak daarnaast gebruik van loyalty programma’s en de mogelijkheden voor vouchers en giftcards, welke uw klanten op ieder kanaal kunnen verzilveren. Kortom, kom dichter bij uw klanten dan ooit tevoren.

HOGERE KLANTLOYALITEIT

Loyale klanten besteden significant meer dan niet-loyale klanten. Ze  besteden 30-40% meer per bezoek en kopen 15-90% meer artikelen
per keer.

HOGERE CONVERSIE OP MARKETING

Door contactmomenten met de klant meer toe te spitsen op de persoon, worden uw mailing campagnes relevanter en daardoor prettiger voor de klant
en winstgevender voor u.

HOGERE KLANT RETENTIE

Klant retentie is minstens zo belangrijk als werving van nieuwe klanten. Verleid klanten om eerder terug te komen door middel een kortingsvoucher of een uitnodiging voor de pre-sale.

HOGERE KLANTTEVREDENHEID

Een goede informatiebron over uw klanten leidt tot een beter advies en een betere verkoop-strategie.

SRS Specialist Retail Systems BV
Transistorstraat 46-3
1322 CG Almere

 info@srs.nl

 

036 - 548 70 31 (software support)
036 - 548 70 39 (hardware support)

VRAAG DEMO AAN